Livrarea produselor se face oriunde în România și pe teritoriul UE.

Modalități de livrare

Livrare la adresa ta:

Livrarea se va face de la depozitul central chiar la adresa dorită.

Pentru produsele disponibile în stoc, livrarea (la nivel național) poate fi realizată între câteva ore* și 1-3 zile lucrătoare din momentul înregistrării plății în sistem.

Pentru produsele care nu sunt pe stoc sau a pieselor/elementelor speciale, termenii de livrare pot să difere și se anunță în momentul preluării comenzii.

Livrări în Europa:

Livrarea se va face de la depozitul central.

Pentru produsele disponibile în stoc, livrarea (în Europa) poate fi realizată în 3-6 zile lucrătoare din momentul înregistrării plății în sistem, în funcție de adresa de livrare.

Pentru produsele care nu sunt pe stoc sau a pieselor/elementelor speciale, termenii de livrare pot să difere și se anunță în momentul preluării comenzii.

Din momentul stabilirii unui termen de livrare, încercăm să facem tot ce ne stă în putință pentru a ne respecta partea. În unele cazuri, există situații pe care nu le putem controla (sărbători locale, accidente sau evenimente rutiere, crize politice care afectează transporturile internaționale, prin urmare și relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri, pe care nu le putem prevedea, situații extreme datorate condițiilor de vreme, accesul dificil la adresă, etc.). În aceste situații îți vom comunica cât mai repede eventualele modificări și posibilele soluții.

Cum livrăm

Livrările sunt efectuate prin transportatori autorizați (colaboratori și firme partenere). Astfel încât livrarea să se facă într-un termen optim și produsele în stare perfectă.

Pentru un plus de siguranță, livrările produselor beneficiază de asigurare CMR. Astfel, orice problema apare se va rezolva în cel mai scurt timp posibil.

Firmele care efectuează livrarea dispun de mașini dotate cu macara sau lift+liză, dar prețul pentru transportul cu aceste mașini este unori mai ridicat. Pentru un cost aproximativ al transportului, te rugăm să iei legătura cu consultanții noștri.

Costul livrării

Costul transportului nu este inclus în prețul produsului. Dar la finalizarea și confirmarea comenzii, în cazul livrării la adresa dorită, acesta poate fi negociat. Colaborăm cu o gamă vastă de transportatori, iar acest lucru este un beneficiu pentru tine. În funcție de bugetul ales, noi îți vom comunica cele mai bune oferte pentru transport și termenul de livrare al acestora.

Lux Online nu percepe nici o taxă sau comision suplimentare pentru furnizarea transportului. Pentru a păstra transparența, transportul va fi achitat la livrarea produselor.

Obligații

La adresa de livrare trebuie să fie o persoana desemnată, în intervalul orar stabilit, pentru preluarea produselor. În cazul în care nu este nimeni la adresa de livrare, transportatorul te va contacta și va reveni într-un alt interval orar stabilit de comun acord. Dacă nu se reușește livrarea nici cu a doua ocazie, comanda va fi anulată și produsele vor fi returnate în depozitul central. Costul unei noi livrări adăugându-se la pretul comenzii.

Deși unele produse vin ambalate în cutii sau în folie și pot fi încărcate și descărcate manual, recomandăm utilizarea utilajelor potrivite pentru încarcarea și descărcarea mărfii. Termenul recomandat pentru descărcarea produselor este de maxim 3 ore de la sosirea transportatorului.

Este foarte important să verifici datele completate în formularul de comandă, dar și datele tale personale, astfel încât să fie corecte.

IMPORTANT! Pentru a alfa stadiul comenzii tale contactează-ți consultantul de vânzări! Pentru a simplifica procedura, poți să trimiți un e-mail cu datele comenzii (numărul facturii, numele, etc), astfel consultantul desemnat va găsi mai ușor comanda și poate să-ți comunice starea acesteia.

*Depinzând de momentul în care s-a înregistrat plata și de disponibilitatea mijloacelor de livrare.